Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obecna kampania prezentuje konkretne programy cyfrowe Polskiego Radia: Radio Rytm, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio Dzieciom (to ostatnie wystartuje w najbliższym czasie). Reklamy zgodnie z głównym hasłem „Radio cyfrowe. Nadaje więcej” przedstawiają korzyści wynikające z wykorzystania przez nadawcę cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.

Jest to trzeci etap kampanii cyfrowego Polskiego Radia. Pierwszy ruszył w grudniu 2014 roku, a kolejny w lutym br. (zobacz więcej).

Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Media i Marketing Polska”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cztery Kąty”), radio (wszystkie rozgłośnie Polskiego Radia) oraz internet (Polskieradio.pl, Onet.pl, WP.pl i Interia.pl). Potrwa do końca marca.

Promocja cyfryzacji jest częścią kampanii informującej o przypadającej w tym roku 90. rocznicy istnienia Polskiego Radia.

Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie mediów i zakup czasu reklamowego w telewizji - dom mediowy Carat Polska. Zakupem pozostałych mediów we własnym zakresie zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"