Obiadki i deserki Gerber reklamowane „na rosnący apetyt do nauki gryzienia”

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa nowych obiadków i deserków marki Gerber (Nestle Polska). Akcję pod hasłem „Na rosnący apetyt do nauki gryzienia” przygotowały firmy Legend Group, MEC i Questia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa wspiera 5 nowych obiadków i 3 deserki wprowadzone właśnie do sprzedaży w 200-gramowych opakowaniach. Przekaz pod hasłem „Na rosnący apetyt do nauki gryzienia” podkreśla, że produkty te - przeznaczone dla dzieci między 8. a 12. miesiącem życia - zawierają większe kawałki składników.

grafika

Akcja z początkiem czerwca obejmie przede wszystkim prasę (magazyny parentingowe, m.in. „Mamo to Ja”, „Twoje Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Dziecko”, „Rodzice” i „M jak mama”; czasopisma kobiece, m.in. „Świat Kobiety”, „Claudia”, „Oliwia” i „Naj”) oraz internet (Onet.pl, Dziecko.pl, Interia.pl, Dzieci.pl i e-dziecko.pl; pakiety parentingowe GlossyMedia, EdiNet i Arbo). Przewidziany jest także bezpośredni mailing do konsumentów. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, media zaplanował i kupił dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Questia.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji