Wczoraj zaprezentowaliśmy częściowe dane o słuchalności stacji radiowych w 2003 roku. Dzisiaj nadrabiamy zaległości i dzięki Time sp. z o.o. prezentujemy pełny obraz rynku radiowego w 2003 roku. Jak wynika z danych SMG/KRC w 2003 swoją pozycję umocniło RMF, Radio Zet, "Trójka" oraz radio Plus. Natomiast spory spadek zanotowała radiowa "Jedynka", sieć radiowa spółki Agory oraz Radio Maryja.
udział w rynkuI-XII 2002I-XII 2003Radio RMF FM22,40%23,59%Radio ZET17,51%18,93%Polskie Radio Program 117,90%16,10%Polskie Radio Program 34,64%5,34%ZPR [25]4,84%4,87%Agora [27]5,23%4,71%Radio Maryja3,32%2,72%Plus [21]0,92%1,60%Ad point [9]1,71%1,44%Radio WAWA1,34%1,08%RADIOSTACJA0,41%0,51%Polskie Radio Program 20,59%0,72%Polskie Radio Bis0,14%0,21%
zasięg dziennyI-XII 2002I-XII 2003Radio RMF FM24,69%28,32%Radio ZET20,38%24,29%Polskie Radio Program 117,36%17,72%Polskie Radio Program 35,48%6,72%ZPR [25]5,65%6,60%Agora [27]6,24%6,49%Radio Maryja4,15%4,26%Plus [21]1,46%2,39%Ad point [9]1,90%2,05%Radio WAWA1,79%1,60%Polskie Radio Program 20,97%1,34%RADIOSTACJA0,59%0,78%Polskie Radio Bis0,29%0,44%

Fale: Styczeń 2002 : Grudzień 2002 (wielkość: 92 729) Styczeń 2003 : Grudzień 2003 (wielkość: 92 228)Grupy celowe: Wszyscy respondenci: Wielkość (nie ważona): 30 017 672 (296 745 przypadków, 100,0% całej próby)











