„Ocean możliwości” w nowej kampanii Dialogu (wideo)

Pod hasłem „Ocean możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Dialogu dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy ACztery, MindChili, MPG i Media Contacts.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania oferty Dialogu dla klientów indywidualnych podkreśla, że w jej ramach dostępne są elastyczne pakiety usług multimedialnych w korzystnych cenach, świadczone w oparciu o technologię światłowodową. Kreacja kampanii – prowadzonej pod hasłem „Ocean możliwości” – pokazuje barwny świat podwodny, który odkrywa przyjazna rybka. W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”.

– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży Dialogu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii Dialog. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.

Akcja w mediach obejmuje telewizję (30 i 15-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), internet (specjalna zakładka na stronie dialog.pl, reklamy w ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych), materiały BTL i POS oraz outdoor (niestandardowe działania). Koncept kreatywny kampanii stworzyła agencja ACztery, formaty do kampanii online przygotowała agencja MindChili, a media zaplanowały domy mediowe MPG i Media Contacts.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów