Prowadzona od 28 listopada kampania PZU podkreśla, że w ramach usługi PZU Ochrona Zniżek klient wykupujący w tej firmie OC lub AC może zabezpieczyć się przed podwyżką składki w przypadku wypłaty odszkodowania. Oferta ta jest skierowana do osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, mają co najmniej 10 proc. zniżki za bezszkodową jazdę oraz są właścicielami pojazdu, leasingobiorcami lub kredytobiorcami.
Reklamy wykorzystywane w kampanii pokazują kolejne prawo ironii losu: długo zbierasz, nagle tracisz, na które skutecznym rozwiązaniem okazuje się PZU Ochrona Zniżek. Inne prawa ironii losu były przedstawiane w poprzednich spotach PZU, ostatnio np. w reklamie ubezpieczenia mieszkaniowego (obejrzyj ją).
Obecna kampania do 15 stycznia będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinach, radiu, oddziałach PZU oraz w ramach działań ambientowych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett (kreacja), dom mediowy Starlink (zakup mediów) oraz agencje ACR i K2 (działania w internecie).












