„Odbierz Piłkę. Podaj dalej” w mundialowej promocji Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcję pod hasłem „Odbierz Piłkę. Podaj dalej” wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego. Za całość działań odpowiadają firmy McCann, Next i Rc2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odbierz Piłkę. Podaj dalej” w mundialowej promocji Coca-Coli (wideo)

W promocji „Odbierz Piłkę. Podaj dalej” do zdobycia jest 150 tys. piłek. Po zebraniu 20 kodów spod nakrętek butelek Coca-Coli, Coca-Coli Zero i Fanty Pomarańczowej (o pojemności od 0,5 do 2,25 l) i wpisaniu ich na stronie odbierzpilke.pl otrzymuje się voucher, który uprawnia do odebrania futbolówki w jednym z kilkuset punktów Inmedio, Relay lub 1 minute w całej Polsce. Akcja potrwa do 30 czerwca.

Ponadto Coca-Cola przekaże repliki Brazuci, oficjalnej piłki tegorocznego mundialu, drużynom, które zarejestrowały się do tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup. Informuje o tym spot z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora tego turnieju.

Coca-Cola jest jednym z głównych sponsorów piłkarskich mistrzostw świata.

Cała kampania reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. aktywności na Facebooku) oraz punkty sprzedaży. Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja McCann, za realizację działań w internecie i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja Next, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu