"Odkapsluj nagrody" w promocji Tymbarku (wideo)

Pod hasłem "Odkapsluj nagrody" ruszyła promocja konsumencka marki Tymbark (Maspex Wadowice) z ponad 38 000 nagród do wygrania. Za przygotowanie i realiację akcji odpowiadają firmy Ars Thanea, 303, S4 i ZenithOptimedia Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

W promocji "Odkapsluj nagrody" do wygrania jest ponad 20 000 nagród rzeczowych, w tym m.in. smartfony, tablety i aparaty fotograficzne. Najbardziej zaangażowani uczestnicy mogą zdobyć kolekcję gadżetów, wśród których są pamięci USB, poduszki, słuchawki i tapety komputerowe. Podczas trwania promocji na konsumentów czeka w sumie ponad 38 000 nagród.

Aby wziąć udział w promocji, która potrwa do 30 czerwca 2013 r., należy kupić przynajmniej dwa promocyjne opakowania napojów 250 ml/500 ml lub soków 300 ml marki Tymbark, a następnie poprzez stronę internetową www.odkapslujnagrody.pl zarejestrować unikalne kody umieszczone po wewnętrznej stronie etykiety lub pod zakrętką.

grafika

 

grafika

 

Koncepcję kreatywną promocji Tymbarku opracowała agencja Ars Thanea. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie przygotowana przez agencje 303 i S4 (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu