Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG

Koncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarektypu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampaniawizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnejelegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania wizerunkowa rozpoczęła się z końcem września i potrwado końca listopada.

Obejmuje stylowe magazyny prasy lifestyle (Twój Styl, Elle,Pani), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową oraz spotysponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacja prasowa została przygotowana przez centralę LG,natomiast adaptacji dokonała agencja Pentagon Media Team.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów