W nowej kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta” Milka przypomina, że czas świąteczny rozpoczyna się znacznie wcześniej niż 24 grudnia. Marka zachęca, by dzielić się delikatnością z najbliższymi przez cały okres oczekiwania na Boże Narodzenie.
Kampanii towarzyszyć będzie spot reklamowy, który emitowany będzie w TVN i Polsacie, sieci kin Helios czy Multikino oraz w kanałach social media. Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który nie może doczekać się świąt. Konstruuje w tym celu wehikuł czasu, dzięki któremu pragnie się przenieść prosto do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta.

Od 1 grudnia (dzień otwarcia kalendarza adwentowego) kampanii towarzyszyć będą, przygotowane przez agencję VML, animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza, m.in. renifera, sowę, wiewiórkę, czy ciastka. Wszystkie będzie można usłyszeć na profilu Facebookowym marki, kanale youtube’owym Milki oraz w bloku reklamowym tego serwisu, a także w rozgłośniach radiowych RMF FM i RMF Classic oraz na outdoorze (billboardy 6x3 m i citylighy na przystankach autobusowych).
Jedną z atrakcji będą 6,5-metrowe, interaktywne adwentowe kalendarze, które są symbolem całej kampanii. Będą dostępne od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Przechodnie będą mieli okazję do otwierania wielkich okienek, w których znajdować się będą niespodzianki. Akcjom w poszczególnych miastach towarzyszyć będą liczne atrakcje m.in. świąteczne piosenki i sampling wyjątkowych produktów sezonowych.

- To największa kampania reklamowa marki w tym roku. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych konsumentów, chcieliśmy sprawić, by każdy dzień grudnia był naprawdę wyjątkowy, pełen życzliwości i wiary w najbliższych, bo to właśnie sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. O tym są także piosenki śpiewane przez naszych bohaterów. Wraz z kalendarzem adwentowym Milka, który stał się symbolem kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta”, chcemy przypominać naszym konsumentom o delikatności nie tylko w dzień Bożego Narodzenia, ale przez cały grudzień - opisuje Justyna Paul, brand manager Milki.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Za aktywnośći outdoorowe odpowiedzialna jest agencja Event Factory.











