Głównym elementem kampanii będzie kalendarz adwentowy, dostępny w dwóch wersjach graficznych. Ponadto do sprzedaży trafią okolicznościowe słodycze marki Milka: figurki (Mikołaj Milka i Bałwanek Milka), czekoladki Milka Mini Snow Balls, oraz kule śnieżne z kremem waniliowym w środku Milka Snow Balls (także w wersji Oreo).
- Z okazji nadchodzącej Gwiazdki Milka po raz kolejny zachęca do odkrywania magii oczekiwania na Święta. Kampania jest elementem długofalowej strategii, której celem jest m.in. wsparcie flagowego produktu z portfolio marki, czyli kalendarza adwentowego. Dotychczasowe działania promocyjne zyskają nową odsłonę. Na konsumentów czekać będzie moc atrakcji i nowości z sezonowej oferty - komentuje Łukasz Kozłowski, brand manager Milki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milka-sponsor-polskich-skoczkow-narciarskich-sercem-z-naszymi-kamil-stoch-stefan-hula-maciej-kot-piotr-zyla-i-jakub-wolny,7171199114164353a ##

Działania reklamowe obejmują telewizję i kina (spot), internet (spoty na platformach VoD i YouTubie, reklamy na Facebooku), outdoor (citylighty) oraz sklepy mało i wielkoformatowe (stojaki prepackowane i materiały POSM). Ponadto odbędzie się cykl eventów promocyjnych w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Kielcach, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Gdyni.
Kreację kampanii przygotowała agencja Sarigato, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Za działania w social media odpowiada agencja Liquid Thread, za realizację eventów - agencja Event Factory, a za działania PR - agencja Big Picture.











