„Odkryj Małopolskę” - zachęca Małopolski System Informacji Turystycznej

Pod hasłem „Odkryj Małopolskę” ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne tego regionu oraz Małopolski System Informacji Turystycznej. Akcja obejmuje reklamy outdoorowe i internetowe oraz eventy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Odkryj Małopolskę” promuje Małopolski System Informacji Turystycznej - współfinansowany ze środków unijnych projekt realizowany przez władze województwa małopolskiego wspólnie z 25 gminami i powiatami tego regionu. Ponadto informuje o atrakcjach turystycznych Małopolski. Wykorzystywany w akcji plakat symbolicznie pokazuje MIST jako klucz, który pozwala na odkrycie najpiękniejszych zakątków regionu małopolskiego.

grafika

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamy na outdoorze (85 billboardów w miejscowościach Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu i Zakopanem, 70 city lightów w Krakowie, 610 plakatów w miejscowościach takich jak Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Nowy Targ, Zakopane, Oświęcim, Krynica-Zdrój, Bochnia, Wieliczka, Gorlice, Olkusz, Chrzanów, Andrychów, Dobczyce, Wadowice, Biecz i Myślenice) oraz w internecie (emisje na portalach Interia.pl i O2.pl geotargetowane na województwa małopolskie, mazowieckie i śląskie), a także eventy - z udziałem znanego krakowskiego aktora kabaretowego i satyryka Adama Grzanki - związane z otwarciem punktów IT oraz wizyt studyjnych dla dziennikarzy i przedstawicieli branży turystycznej.

Kreację graficzną billboardu przygotowała Ewa Natkaniec, dwukrotna laureatka pierwszej nagrody na Festiwalu Promocji Miast i Regionów za projekty promujące Małopolskę. Kampania potrwa do 15 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"