'Odkryj nowe smaki lata'

To hasło nowej kampanii reklamowej drażetek Tic Tac Lemon Mint oraz Tic Tac Maracuja.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tic Tac Lemon Mint i Tic Tac Maracuja to specjalna edycja drażetek smakowych wprowadzanych do sprzedaży tylko na lato.

Bohaterami spotu są dziewczyna i chłopak. Młodzi ludzie podziwiają razem wschód słońca. Nagle ku zdumieniu i radości dziewczyny zamiast jednego zwykłego słońca na niebie pojawiają się… dwa w kształcie rozkrojonego owocu cytryny i maracui. W tle głos lektora zachęca telewidzów do „odkrycia nowych smaków lata”, a młoda para częstuje się nawzajem drażetkami Tic Tac Lemon Mint i Tic Tac Maracuja.

„Ta kreacja była dla nas szczególnie ciekawym wyzwaniem. Trzeba było uwypuklić w komunikacji fakt, iż obydwa smaki Lemon Mint i Maracuja będą oferowane tylko w sezonie letnim” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Agencji Publicis.

Spot reklamowy nowych drażetek Tic Tac będzie emitowany w TVP, TVN, Polsat, Vivie oraz MTV.

Kreacja kampanii powstała w polskim oddziale Publicis.

Media dla kampanii zakupił dom mediowy Carat Polska.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów