Odkryj świat z National Geographic

Rozpoczyna się kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj świat zNational Geographic", promująca kwietniowe wydanie miesięcznika"National Geographic Polska" oraz roczną prenumeratę magazynu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest promocja rocznej prenumeraty NGP w cenie 139zł wraz z prezentami. W promowanej ofercie (oraz ofercie za 199 zł)prenumeratorzy co miesiąc otrzymują 16 dodatkowych stron magazynu istają się członkami "Towarzystwa Naukowego National Geographic",które w tym roku obchodzi rocznicę 120-lecia swojego istnienia.

Kampanię zaplanowano w telewizji (TVN, TVN 24, Polsat),internecie (portal oddyssei.pl oraz nationalgeographic.pl,kobieta.pl, adwords w Google) oraz magazyny wydawane przez G+JPolska (m.in. "National Geographic Polska" oraz "NationalGeographic Traveler").Kreacja spotu agencja Young & Rubicam, dział marketingu G+J.Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"