"Odkrywanie Ameryki" obniża oglądalność TV4

Program Mariusza Maxa Kolonko 'Odkrywanie Ameryki' notuje gorsze wyniki niż audycje nadawane w czasie jego emisji na antenie Czwórki rok wcześniej.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

„Odkrywanie Ameryki” ma swoje premiery w środy o godz. 21.00 (pierwszy odcinek o 22.00). Średnia widownia trzech pierwszych wydań magazynu wyniosła 180 tys. widzów, co dało nadającego go stacji TV4 udziały w rynku telewizyjnym wynoszące 1,24 proc. – wynika  z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W grupie wiekowej 16 – 49 lat udziały ukształtowały się na poziomie 1,27 proc. 

Wszyscy 4+16 - 49DataAMRAMR %SHR %SHR %04-04-2007237 6640,66%1,89%2,38%11-04-2007144 4790,40%0,91%0,90%18-04-2007145 2620,40%0,94%0,44%średnia180 2280,50%1,24%1,27%

Powtórki programu nadawane są natomiast we czwartki, również w prime – time, bo o 20.30. Średnia oglądalność trzech wydań pokazywanych o tej porze była jednak wyższa niż widownia premier „Odkrywania Ameryki” i wyniosła 214 tys. osób przy udziałach w rynku na poziomie 1,38 proc. (w grupie 16-49 – 1,41 proc.).

Wszyscy 4+16 - 49DataAMRAMR %SHR %SHR %05-04-2007246 7280,69%1,58%1,66%12-04-2007160 3470,45%1,05%1,24%19-04-2007233 6510,65%1,50%1,25%średnia214 5510,60%1,38%1,41%

Pasma w których obecnie nadawany jest program Mariusza Maxa Kolonko rok temu miały jednak więcej widzów. W analogicznym okresie 2006 roku w środy pomiędzy 21.00 a 21.30, jak i w czwartki w godz. 20.30- 21.00 TV4 oglądana była średnio przez 224 tys. osób przy udziałach w rynku wynoszących 1,44 proc. (środy) i 1,45 proc. (czwartki). W grupie 16-49 było to odpowiednio 1,56 proc. i 1,72 proc.

Wśród widzów programu „Odkrywanie Ameryki” dominują kobiety. Program najchętniej oglądają widzowie w wieku 10 – 15 lat oraz powyżej 30 lat, mieszkańcy wsi i największych miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.

AFFADH %PłećMężczyźni9747,01%Kobiety10252,99%Wiek4- 9 573,52%10- 151028,07%16 - 19744,67%20 - 24110,99%25 - 29524,32%30 - 341188,99%35 - 391177,66%40 - 441187,97%45 - 491209,73%50 - 5418915,57%55 - 591359,39%60+10619,12%Wlk.miastaWieś10239,15%< 50 tys.8119,56%50-100 tys.837,34%100-200 tys.584,62%> 200 tys.14229,32%ZawódTop management776,24%Pracownicy szczebla średniego12414,91%Pracownicy fizyczni i rolnicy11922,78%Emeryci10427,21%Inne8328,85%WykształceniePodstawowe10145,73%Średnie10932,35%Wyższe9610,32%Inne8211,59%

Cykl „Odkrywanie Ameryki” ukazuje nieznane zakątki amerykańskiego kontynentu w obiektywie reporterskiej kamery Mariusza Maxa Kolonko, byłego korespondenta TVP w Stanach Zjednoczonych. Formuła programu jest oparta jest na oryginalnych materiałach, połączonych narracją reportera. Serial powstaje na podstawie książki Kolonko, która ukazała się pod takim samym tytułem.

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online