Jak mówi Tomasz Pietryga, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej", zmiany w formacie gazety to krok w stronę nadania jej bardziej magazynowego charakteru. Czytelnicy znajdą w środku więcej kodów QR, które będą kierowały do wersji cyfrowych treści - analiz, raportów, danych i archiwów.
– W czasach, gdy informacja trafia do czytelnika najpierw przez Internet, prasa drukowana staje się przestrzenią pogłębionej analizy, refleksji i komentarza – zgodnie z oczekiwaniami czytelników, którzy cenią rzetelność i spokój tradycyjnych mediów – zaznacza Tomasz Pietryga, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej".

– Nowa odsłona to naturalny krok w rozwoju marki – ku bardziej cyfrowemu, elastycznemu i opiniotwórczemu medium, które łączy siłę tradycji z potencjałem przyszłości – dodaje Marcin Krawczak, wiceprezes Inforu.










