Odświeżony “TV14” z Ewą Wachowicz i w wyższej cenie

W poniedziałek 10 marca br. ukazał się najnowszy numer dwutygodnika “TV14” (Wydawnictwo Bauer) z Ewą Wachowicz na okładce. Od tego wydania magazyn ma odświeżony layout i nowe rubryki. Jednocześnie rośnie jego cena.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Odświeżony “TV14” z Ewą Wachowicz i w wyższej cenie
Shutterstock.com

W dwutygodniku zwiększono także liczbę prezentowanych stacji telewizyjnych (z 53 do 64), rozbudowano sekcję poradniczą oraz tę poświęconą życiu gwiazd. Ponadto wprowadzono nową sekcję kulinarną liczącą 4 strony i zwiększono liczbę krzyżówek z trzech do siedmiu. Magazyn ma o 12 stron większą objętość, a jego cena wzrosła o 10 groszy do 1,80 zł.

Odświeżone wydanie “TV14” jest promowane w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne). Spot przygotował ProjectFilm, media zaplanował dom mediowy MEC.

Przypomnijmy, że na początku marca nowym redaktorem naczelnym pisma “TV14” został Artur Kosiński (więcej na ten temat).

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “TV14” w 2013 roku wyniosła 190 055 egz. (dowiedz się więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele