Ofensywa internetowa Radiostacji

Radiostacja ma nową stronę internetową. Główny nurt zmian polega na przejściu z modelu komunikacji masowej do spersonalizowanej relacji z odbiorcami.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Witryna ruszyła 19 marca. Jej ostateczny kształt i funkcjonalność będzie jednak zależeć od użytkowników.

„Tradycyjne dla radia formy przekazu i sposoby emisji są coraz częściej uzupełniane multimedialnym kontentem dystrybuowanym przez internet do komputerów i telefonów komórkowych, a użytkownicy są angażowani w proces tworzenia zawartości. Wprowadzając odpowiadający na te potrzeby nowy, interaktywny produkt, grupa Eurozet zamierza wzmocnić pozycję marki Radiostacja i docelowo zaoferować pełną gamę produktów marketingowych oraz komercyjnych, wyznaczających nowe standardy na zmieniającym się rynku reklamowym” – informuje nas Katarzyna Brzezińska, PR Manager Eurozet, właściciela „Radiostacji”.

   

Centralnym elementem witryny jest komponent multimedialny (activity center) integrujący różne formy komunikacji i interakcji z odbiorcami z grupy docelowej Radiostacji. Oferuje on użytkownikom: możliwość słuchania Radiostacji poprzez internet, możliwość oglądania teledysków, określania własnych preferencji i tworzenia osobistej playlisty, możliwość podglądu studia i DJ-ów na żywo, rywalizacji z innymi użytkownikami w grach flashowych w klimacie słuchanego lub oglądanego programu Radiostacji.

„Produkt będzie intensywnie rozwijany w najbliższych miesiącach i uzupełniany o nowe, unikatowe, zintegrowane funkcjonalności, przygotowane jako odpowiedź na specyficzne potrzeby bardzo wymagającej i dynamicznej grupy młodych użytkowników” – dodaje Katarzyna Brzezińska.

Obecna wersja komponentu multimedialnego nie jest wersją ostateczną (wersja beta). Będzie testowana i rozbudowywana w najbliższych tygodniach po uruchomieniu. Kompleksową realizację projektu zapewnia agencja Mobijoy!, która opracowała strategię i kreację produktu, zapewniła i zintegrowała wszystkie elementy technologiczne oraz przygotowała kreację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej produkt na rynek.

Wprowadzenie nowego, interaktywnego produktu Radiostacji wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Radiostacja - Daje w uszy, podbija oczy”. Hasło odnosi się do planowanej migracji marki Radiostacja ze świata dźwięku do świata obrazu i dźwięku oraz spersonalizowanej interakcji.

Kampania obejmuje: nośniki wewnętrzne w szkołach średnich i na wyższych uczelniach w miastach całej Polski; portale (WP, Onet, Pora, Aktivist); prasę młodzieżową; promocję na antenie Radiostacji.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"