Ofensywa komórkowa Panasonica

Nowy telefon komórkowy Panasonic w światowej kampanii reklamowej

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Japoński koncern elektroniczny w połowie kwietnia zaczyna ofensywę reklamową najnowszego modelu telefonu komórkowego.

  Najnowszy telefon VS3 reklamuje slogan "Pocket 16 Million Colours", który ma zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowy wyświetlacz o bardzo wysokiej rozdzielczości. W reklamach, które obok telewizji obejmują materiały POS i outdoor, wykorzystano również hasło "Ideas for life", stosowane przez Panasonic w jego kampaniach reklamowych. Spot telewizyjny opracowała hamburska agencja reklamowa Wire Advertising. Będą go emitować telewizje w kluczowych dla koncernu rynkach na różnych kontynentach: w największych krajach Europy, Rosji, wybranych krajach arabskich, RPA i w Australii.   

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"