Od początku września, pod hasłem "Nam nie jest wszystko jedno", trwa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej. (więcej poniżej)
- 2.09 redakcja Gazety zamieściła na pierwszej stronie następujący tekst: "Nam nie jest wszystko jedno". Takie motto znajdzie się od dziś obok naszego tytułu i logo. Uznaliśmy, że to ambitne hasło wyraża sens naszych 14-letnich starań, wydaje nam się, że oddaje ducha "Gazety". Wierzymy, że motto może stać się znakiem rozpoznawczym dla naszych Czytelników i wszystkich ludzi w Polsce, którzy stosują w swoim własnym życiu zasadę "mnie nie jest wszystko jedno" - mówi Jarosław Matuszewski, dyrektor ds. marketingu Gazety Wyborczej.
Kampanię realizuje wybrana w przetargu agencja Corporate Profiles DDB, zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starlink i Agora. W kampanii zostanie wykorzystana telewizja ogólnopolska i outdoor.

Filmy z udziałem Adama Michnika zostały przygotowane przez wybitnego dokumentalistę Pawła Łozińskiego. Poza wersjami 30-sekundowymi, zmontowany został także film 90-sekundowy, którego pierwsza emisja miała miejsce w poniedziałek 1 września przed głównym wydaniem Wiadomości w TVP1.
Oprócz kampanii wizerunkowej, Gazeta przygotowała także dwie kampanie dotyczące poniedziałkowej Gazety Praca i piątkowej Gazety Telewizyjnej.
- Poniedziałkowe wydanie Gazety Wyborczej wraz z Gazetą Praca jest promowane regularnie od kilku lat, co skutecznie wpływa na sprzedaż, jednak w stosunku do dotychczasowej praktyki pojawiła się zmiana realizacyjna. O ile dotychczas do promocji były wykorzystywane proste animacje komputerowe, tym razem na użytek działań jesiennych powstał film reklamowy, wyreżyserowany przez Filipa Jasieńskiego i Huberta Stadnickiego - wyjaśnia Jarosław Matuszewski.

Celem działań promocyjnych wokół poniedziałku jest niezmiennie przypominanie o Gazecie Praca oraz wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej. Kampania jest realizowana w telewizjach ogólnopolskich, radiach ogólnopolskich i lokalnych oraz na citylightach w całej Polsce.
Taki sam zestaw mediów został wybrany do kampanii Gazety Telewizyjnej, w piątkowym wydaniu Gazety Wyborczej. Od jesieni 2002 roku, kiedy zmianie uległ format Gazety Telewizyjnej, piątkowe wydanie Gazety Wyborczej jest reklamowane regularnie i z sukcesami. W stosunku do poprzednich działań zmienił się wykonawca - podczas gdy dotychczasowe kampanie były realizowane we współpracy z agencją PZL, tę przygotowała agencja CP DDB.











