Ofensywa reklamowa Suzuki

Suzuki Motor Poland reklamuje w prasie model Grand Vitara

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się nowa, ogólnopolska kampania prasowa modelu Grand Vitara. Jest to kolejna, po kampanii modelu Ignis, kreacja agencji Wizard - nowego partnera firmy Suzuki Motor Poland.

- Zanim stworzyliśmy reklamę Grand Vitary, przyjrzeliśmy się dokładnie grupie docelowej. Okazało się, że tylko niewielki procent osób, które kupują ten samochód, robi to z uwagi na jego terenowy charakter. W większości przypadków Grand Vitara kupowana jest po to, by podkreślić status właściciela - człowieka z klasą i pozycją, ale lubiącego się pokazać. Wynikiem naszej analizy i rozważań jest kampania „Najlepszy kwartet w mieście” - informuje nadawca.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja i wykorzystuje 24 tytuły prasowe (magazyny i gazety ogólnopolskie oraz prasę regionalną). Następnym etapem będzie kampania outdoorowa, której początki planowane są prawdopodobnie na październik. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji