Zespół Ogilvy Action odpowiada za kreatywną adaptację layoutów do kampanii OOH dla nowego tabletu Motorola XOOM™. Ekspozycja materiałów OOH będzie mieć miejsce na Lotnisku Okęcie oraz na nośnikach w Business Centers.
Kampania launchowa obejmuje również billboard sponsorski, za którego koncepcję i nadzór nad produkcją odpowiada Ogilvy Action, a produkcję wykonał Redworks. Billboard pojawi się na antenie telewizji TVN24, przed programem „Szkło Kontaktowe”.
Kampania wprowadzająca tablet Motorola XOOM na polski rynek została zaplanowana przez MindShare i potrwa do końca lipca br.
- Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zaoferować klientowi efektywne podejście do kreacji i adaptacji na nasz lokalny rynek – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. – Przygotowane przez nas materiały w atrakcyjny wizualnie sposób prezentują doskonały design nowego tabletu Motorola XOOM™, a także w przekonującej formie prezentują jego kluczowe funkcje. Wierzymy, że launch nowego modelu na polskim rynku będzie dużym sukcesem.

Tablet Motorola XOOM™ to wyjątkowo wydajne i funkcjonalne urządzenie. Dzięki platformie operacyjnej Android 3.0 (Honeycomb) pozwala na wykonywanie wielu zadań w jednym czasie. Monitor o wielkości 10,1–cala i panoramicznym ekranie HD o rozdzielczości 1280x800 zapewnia komfort użytkownikowi i wyjątkowe wrażenia wizualne. Ma wbudowane łącze HDMI (projekcja i oglądanie filmów oraz zdjęć na ekranach telewizorów). Tablet został również wyposażony w 5-megapikselowy aparat z funkcją video oraz kamerkę internetową o rozdzielczości 2MP, która pozwala na prowadzenie video-konferencji przy użyciu aplikacji Google Talk™. Urządzenie oferuje dostęp do pakietu usług Google Mobile, w tym Google Maps 5.0 z funkcjonalnością 3D oraz 150 000 aplikacji w Android Market™. Motorola XOOM™ obsługuje także wersję beta programu Adobe® Flash® Player (wersja 10.2) do pobrania z zasobów Android Market; program ten pozwala na ściąganie i przesyłanie zawartości stron internetowych, filmów video, gier i aplikacji we flashu. Motorola Xoom™ posiada wbudowany żyroskop, barometr, e-kompas, akcelerometr oraz adaptacyjne oświetlenie ekranu, automatycznie dopasowujące się do poziomu natężenia światła w pomieszczeniu. Tablet Motorola XOOM™ efektywnie wykorzystuje energię, co pozwala na odtwarzanie filmów video do 10 godzin bez potrzeby ładowania baterii. Jest to o połowę dłużej niż w innych dostępnych tabletach. Motorola XOOM™ dostępna jest w cenie 2 999 pln oraz ofertach abonamentowych sieci T Mobile.

………………………………………………………………………………………………………………………
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.











