Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk

Agencja Ogilvy Brand Consulting (należąca do grupy Ogilvy & Mather) wspólnie z Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta opracują założenia zaktualizowanej strategii marki Gdańsk. Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia w konkursie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poprzednia strategia marki Gdańsk obowiązywała od 2008 do 2013 roku. Władze miasta tłumaczą, że jego rozwój i zmiany w otoczeniu, które nastąpiły w ostatnich latach, wymagają uaktualnienia tej strategii.

Nowy dokument strategiczny obejmie ocenę poprzednich działań oraz krytyczną analizę obecnej kondycji marki w oparciu m.in. o wyniki międzynarodowego projektu badawczego dotyczącego marki Gdańsk i obejmującego Polskę, Wielką Brytanię, Niemcy, Szwecję i Hiszpanię.

Głównym celem projektu ma być przedstawienie wizji przyszłości marki w ujęciu ewolucyjnym oraz wskazanie konkretnych działań, służących dalszemu jej rozwijaniu w spójny, konsekwentny sposób. Istotne będzie sformułowanie odpowiedzi na pytania o aktualną tożsamość Gdańska i jego unikalny charakter: czym się wyróżnia, jakie są jego główne atuty, za pomocą których mógłby rywalizować na rynku globalnym, co w największym stopniu decyduje o jego potencjale i szansach rozwojowych oraz w jaki sposób powinna przebiegać komunikacja marki. Wszystkie założenia będą komplementarne z powstającym równolegle dokumentem „Gdańsk 2030 Plus Strategia Rozwoju Miasta”.

Agencję Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia - jak podano w komunikacie - m.in. z uwagi na jej doświadczenie w realizacji podobnych projektów dla dużych polskich i zagranicznych marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"