Agencje Ogilvy wzmacniają kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej

Agencje Ogilvy&Mather i Ogilvy Brand Consulting wzmacniają kompetencje w tzw. obszarze healthcare. W związku z rosnącą liczbą projektów dla klientów z branży medycznej zacieśniają współpracę z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencje Ogilvy wzmacniają kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej
Zuzanna Warowna-Toruńska, szefowa agencji Ogilvy&Mather

W polskim biurze agencji Ogilvy kompetencje w obszarze healthcare rozwijane są od 2015 roku, gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty dla klientów takich jak Medicover czy Optegra. Polski zespół łączący ekspertów z Ogilvy&Mather oraz Ogilvy Brand Consulting blisko współpracuje z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld, wdrażając nowe procesy pracy i narzędzia przeznaczone dla klientów z tej branży. Dotyczą one opracowywania Value proposition oraz strategii komunikacyjnych dla produktów i usług medycznych oraz konsultingu medycznego

- Dzięki realizacji coraz większej liczby projektów w obszarze healthcare udało nam się zbudować stały zespół, który praktycznie zajmuje się wyłącznie projektami z tego zakresu. Stąd też decyzja o nawiązaniu ściślejszej współpracy z Ogilvy Healthworld i pogłębienie kompetencji agencji w tym obszarze. Zwłaszcza, że jest to bardzo ciekawy, rozwijający się rynek, dający możliwość realizowania absolutnie wyjątkowych projektów strategicznych i komunikacyjnych - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy&Mather.

Polski zespół zajmuje się własnymi projektami i jednocześnie pełni funkcję konsultacyjną dla projektów międzynarodowych prowadzonych przez biura na innych rynkach. Obecnie są to głównie projekty strategiczne, koncepcje i realizacje kampanii skierowanych do lekarzy, dyrektorów szpitali oraz innych kluczowych decydentów z branży healthcare.

Zespół zajmujący się działaniami w obszarze healthcare składa się z kilku osób: trzech strategów, projekt managera oraz zespołu kreatywnego. Kieruje nim Elżbieta Twardowska, strategic planning director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"