Do zadań agencji należy komunikacja korporacyjna w obszarze B2B skoncentrowana na budowaniu wizerunku marki Target PRO oraz inspirowaniu i edukacji rynku na temat trendów w zarządzaniu sprzedażą.
- Target PRO będzie wkrótce obchodzić 20-lecie istnienia. To doskonała okazja to ekspansji komunikacyjnej naszej firmy i opowiedzenia o naszej ekspertyzie i sukcesach. Jesteśmy prekursorem w swojej dziedzinie, a nasze usługi są skierowane do wąskiego grona odbiorców z największych firm. Dlatego do intensyfikacji działań komunikacyjnych potrzebowaliśmy partnera, który zrozumie specyfikę naszych usług i będzie umiał pomóc nam w budowaniu strategii komunikacyjnej docierającej do naszych klientów – powiedział Łukasz Gajewski, prezes zarządu Target PRO.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gorenje-ogilvy-pr-polska ##

Za obsługę klienta po stronie Ogilvy PR Poland odpowiada dział komunikacji korporacyjnej, kierowany przez Izabelę Wejcht. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Klient został pozyskany w wyniku rekomendacji.











