Nowa oferta, za którą odpowiada Rahul Titus, global head of influence, pomoże klientom wykorzystywać wiarygodne autorytety branżowe do budowania świadomości i reputacji marki oraz wzmocnienia zaangażowania pracowników. Ogilvy PR już oferuje nową usługę takim klientom jak IBM, Samsung Business i Vodafone Business.
Nowe możliwości influencer marketingu dla biznesu
– Business Influence to nowy obszar rozwoju w marketingu influencerskim. Podobnie jak w przypadku sektora B2C, w B2B chodzi o budowanie zaufania, autentyczność i wiarygodność, które przynoszą więcej wartości niż agresywne działania sprzedażowe. Firmy i marki, które dobrze to rozumieją, są przygotowane na czerpanie korzyści z ciągle rosnącego sektora twórców treści. Przyszłość Business Influence to prawdziwi ludzie wywierający realny wpływ - mówi Rahul Titus, global head of influence.

Według Forbesa, 74 proc. marketerów B2B zgadza się, że marketing influencerski poprawia relacje z markami, jednak tylko 19 proc. prowadzi stałe programy influencerskie. Przewiduje się, że globalny marketing influencerski w biznesie wygeneruje blisko 11,7 mld USD przychodów do końca 2022 roku.
– Wywieranie wpływu w biznesie nie jest niczym nowym, ale wiele firm wykorzystywało tylko niewielką część potencjału tej działalności. Do tej pory prowadziliśmy w Polsce projekty, które wykorzystywały elementy Business Influence, ale nie na taką skalę. Nie był to strategiczny, usystematyzowany proces, a raczej działania projektowe. Mocno wierzymy, że Business Influence pozwoli nam na świeże spojrzenie na komunikacje B2B, co się przełoży na wymierne rezultaty dla naszych klientów. – powiedział Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.











