900 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Anything goes. Ale jazda!” ogląda średnio 900 tys. widzów, o 420 tys. osób mniej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Czar par”. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
900 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2
fot. TVP/Endemol Shine Polska

Średnia widownia premierowych odcinków „Anything goes. Ale jazda!”, wyemitowanych w okresie od 11 do 25 września 2020 roku wyniosła 900 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 7,60 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w piątkowe wieczory. W pierwszym tygodniu stacja pokazała dwa odcinki o 20.45 i 21.40, a od drugiego tygodnia program można śledzić tylko o 21.40 (zamiast odcinków o 20.45 stacja emituje przeniesiony z Jedynki teleturniej „Postaw na milion”).

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 25 września. Śledziło go średnio 981 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-uzdrowisko-tvp2-opinie,7170465598363777a ##

TVP2 w czasie emisji „Anything goes. Ale jazda!” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do Polsatu, który nadaje wtedy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, co daje stacji 10,77 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne w paśmie „Superkino”; 7,05 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. filmy fabularne; 5,26 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

grafika

Formuła programu polega na tym, że celebryci i komicy śpiewają, tańczą i wykonują skecze oparte na konkretnych wyzwaniach, aby rozśmieszyć widzów. Cechą charakterystyczną projektu jest fakt, że jest realizowany na pochylonym planie pod kątem 22,5 stopni. To tzw. „krzywa scena” - scenografia, która w zależności od scenariusza odcinka przypomina np. pokój dzienny, kuchnię itp.

„Anything goes. Ale jazda” prowadzi aktorka i prezenterka Elżbieta Romanowska. Polską edycję show produkuje Endemol Shine Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski,7170483598198913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu