„Gra Muzyka” w TV Puls oglądać można było w soboty o godz. 19.00, w okresie od 7 września do 9 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 467 tys. widzów, co przełożyło się na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Wyższe wyniki cykl notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 6 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,27 proc.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,35 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 427 tys.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-rafal-brzozowski-ogladalnosc-tvp1-druga,7170833984181889a ##

Zdecydowanie największą widownię miał finałowy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 725 tys. osób.
Stacja TV Puls w czasie emisji programu wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami. Czwórka w tym paśmie miała 3,25 proc. udziału, a TVN7 - 1,78 proc.

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TV Puls jest stacją drugiego wyboru na tle swoich głównych konkurentów.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków show wyniosły 1,85 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lombard-zycie-pod-zastaw-serial-tv-puls-5-sezon,7170825446578305a ##

„Gra Muzyka” to autorski projekt TV Puls i Media Corporation z Robertem Janowskim w roli gospodarza.
Program opiera się regułach popularnej gry w kółko i krzyżyk. W studio pojawiają się tacy goście jak: Doda, Piotr Cugowski, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz oraz zespoły: Weekend, Kombii, Future Folk, Varius Manx, Pectus i Feel.











