Poranny program „Graffiti” emitowany jest w dni powszednie o godz. 7.45 na antenach Polsatu i Polsatu News. Średnia widownia audycji w okresie od 2 września ub.r. do 29 stycznia br. w Polsacie wyniosła 290 tys. osób. Przełożyło się to na 8,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na antenie Polsat News „Graffiti” ogląda dodatkowo 89 tys. osób, co daje tej stacji odpowiednio 2,75 proc., 1,89 proc. i 1,95 proc. udziału. Łącznie program na dwóch antenach śledzi 379 tys. widzów (11,68 proc., 11,57 proc. i 11,54 proc. udziału).

W bieżącym sezonie w Polsacie największą widownię dotychczas zgromadził odcinek audycji z 17 września, który oglądało 450 tys. osób.
Polsat w czasie pokazywania programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego wśród kanałów z tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 9,09 proc. Za Polsatem plasują się: TVN (5,12 proc.) oraz TVP1 (4,88 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Graffiti” to poranny program, w którym prowadzący rozmawiają z rozpoznawalnymi osobami świata polityki na temat bieżących wydarzeń społeczno-politycznych. Aktualnie gospodarzami programu są Piotr Witwicki oraz Tomasz Machała, który zastąpił Wojciecha Dąbrowskiego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piotr-witwicki-kordynatorem-redakcji-polsatnews-pl-portal-podlega-dorocie-gawryluk,7171079620851841a ##











