TVP ABC zdystansowało konkurencję. TOP Kids zyskał najwięcej w 2019 roku

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w 2019 roku była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił kanał Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP ABC zdystansowało konkurencję. TOP Kids zyskał najwięcej w 2019 roku

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem 2018 roku zmniejszył się o 7,43 proc. i wyniósł 10,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był Polsat, który awansował z trzeciej lokaty. Jego udział zmniejszył się o 2,59 proc. do 7,83 proc.

Podium uzupełnia TVN, którego udział zmalał o 12,34 proc. do 7,51 proc. Stacja spadła z drugiej lokaty.

Czwarty był Puls 2. Kanał zanotował wzrost udziału o 6,27 proc. do 7,48 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł w dół o 14,43 proc. do 5,14 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-2019-rok-tvp-sport-liderem,7170763790591617a ##

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,44 proc. udziału; spadek o 5,96 proc.) i Cartoon Network (3,28 proc. udziału; + 1,48 proc.).

0,02 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 80 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował kanał Da Vinci - było to 48,15 proc. do 0,06 proc.

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,28 proc. Zmniejszył się o 7,58 proc.

Drugi był Nickelodeon, który w analizowanym okresie miał 0,53 proc. udziału (w dół o 11,52 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,41 proc. (wzrost o 8,16 proc.), uzupełniaNick Jr.

grafika

W grudniu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych w obu grupach wiekowych również było TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 17,03 proc. do 8,28 proc., a w 4+ - o 20,33 proc. do 1,08 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji