W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w październiku 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem października 2020 roku zmniejszył się o 2,84 proc. i wyniósł 7,77 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,72 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.
Z czwartego na drugie miejsce awansował Nick Jr, którego udział wzrósł o 54,92 proc. do 4,62 proc.
Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział spadł o 2,22 proc. do 3,39 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-pazdziernik-2021-polsat-play,7170080235649153a ##
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Da Vinci, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 60 proc. do 0,05 proc. Stacja w zestawieniu była przedostatnia.
Z kolei najbardziej - o 47,91 proc. - spadł wynik MiniMini+ (do 0,86 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 6. na 9.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w październiku 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,78 proc. Zmniejszył się o 16,90 proc.
Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,50 proc. udziału (do góry o 25,94 proc.).
Podium, z wynikiem na poziomie 0,31 proc. (spadek o 3,47 proc.), uzupełnia Disney Junior.











