TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, TOP Kids zyskał najwięcej

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w styczniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, TOP Kids zyskał najwięcej
fot. Shutterstock.com

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w styczniu 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem stycznia 2018 roku zwiększył się o 18,81 proc. i wyniósł 12,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był TVN, którego udział spadł o 5,37 proc. do 8,97 proc. Stacja ta spadła z pierwszej lokaty.

Trzecie miejsce zajął Polsat. Jego udział zmniejszył się o 14,76 proc. do 7,59 proc.

Czwarty był Puls 2. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 9,92 proc. do 7,31 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 1,12 proc. do 5,59 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-styczen-2019-polo-tv-liderem,7171117964326529a ##

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,39 proc. udziału; spadek o 29,73 proc.) i Cartoon Network (2,61 proc. udziału; + 0,15 proc.).

0,03 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 550 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował edukacyjny kanał Da Vinci - było to 89,21 proc. do również 0,03 proc.

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w styczniu 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,51 proc. Zwiększył się on o 10,38 proc.

Drugi był Nickelodeon (0,64 proc.; + 16,48 proc.). Podium uzupełnia Nick Jr (- 20,25 proc. do 0,39 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał TOP Kids - było to 150 proc. do 0,01 proc. udziału. Najbardziej też stracił Da Vinci - jego wynik zmalał tutaj o 72 proc. do 0,01 proc. udziału.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą