HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem

W lipcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał TLC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem

Udział HGTV w rynku telewizyjnym w lipcu 2019 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do lipca 2018 roku wynik ten zwiększył się o 24,42 proc. Wówczas stacja ta zajmowała drugie miejsce.

Z pierwszej na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,24 proc. i wyniósł 0,62 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia Polsat Play. Wynik tego kanału zmalał o 4,53 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-lipiec-2019,7170858961811073a ##

Na dziesiątej lokacie (po awansie z trzynastej) znalazło się Active Family, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 283,33 proc. do 0,07 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który zajął 5. pozycję. Jego wynik zmalał o 10,89 proc. do 0,27 proc.

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,99 proc., po spadku o 3,59 proc.

Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem lipca ub.r. spadł o 14,33 proc. do 0,58 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 12,85 proc. do 0,57 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 331,25 proc. do 0,14 proc., również i tutaj zanotowało Active Family. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Lifetime - było to 37,50 proc. do 0,03 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą