Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w maju 2020 roku wyniósł 0,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do maja 2019 roku wynik zwiększył się o 21,46 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
Na drugą lokatę spadło HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,97 proc. i wyniósł 0,53 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,45 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 31,02 proc. - najbardziej w zestawieniu. W maju ub.r. stacja była wiceliderem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-dokumentalnych-maj-2020-fokus-tv,7170519539210369a ##
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 57,14 proc. do 0,09 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca trzeciego na pozycję lidera w maju br. awansował Polsat Play. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,69 proc., po wzroście o 29,08 proc.
Na drugie miejsce spadło TVN Style (udział stacji względem maja ub.r. spadł o 32,58 proc. do 0,68 proc.), a z drugiego na trzecie - HGTV (w dół o 14,51 proc. do 0,60 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 88,07 proc. do 0,21 proc., również i tutaj zanotowała stacja Active Family. Najwięcej w tym ujęciu stracił kanał TLC - było to 39,49 proc. do 0,24 proc.












