Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w styczniu 2023 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2022 roku wynik zmniejszył się o 4,35 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,45 proc. (wzrost o 12,50 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-spory-wzrost-tvp-info,7169707911263873a ##
Podium, z udziałem wynoszącym 0,37 proc., uzupełnia stacja TVN Style, która spadła z drugiej lokaty. Wynik kanału zmalał o 28,85 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Active Family z największym wzrostem
Z kolei największy wzrost zanotował kanał Active Family, który w zestawieniu awansował z miejsca 12. na 10. Jego wynik zwiększył się o 42,86 proc. do 0,10 proc.

Polsat Play na czele także w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu też należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,64 proc., po spadku o 12,33 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TVN Style (jej udział względem stycznia 2022 roku spadł o 26,98 proc. do 0,46 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe (w dół o 2,17 proc. do 0,45 proc. - największy spadek w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-tv-2022-grp-reklamodawcy-aflofarm-opinie,7169712636848257a ##
Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał Active Family. Udział stacji zwiększył się o 47,06 proc. do 0,25 proc.
Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił kanał Polsat Rodzina - było to 45,45 proc. do 0,06 proc.











