TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu. Najwięcej zyskał Eleven Sports 1

W zeszłym półroczu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVP Sport w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,69 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 109,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W pierwszym półroczu 2017 roku stacja ta była trzecia.

Na drugą lokatę spadł Eurosport 1, którego udział zmalał o 4,62 proc. do poziomu 0,62 proc.

Podium uzupełnia Polsat Sport, który spadł z miejsca drugiego. Wynik tej stacji w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,41 proc. (w dół o 11,73 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-i-polrocze-2018-liderem-tvn-style,7171423379314305a ##

8. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,08 proc. (po wzroście o 113,16 proc. - największym w zestawieniu), znalazł się kanał Eleven Sports 1. Na 12. lokacie znalazł się siostrzany Eleven Sports 2, którego wynik wyniósł 0,03 proc. (do góry o 17,24 proc.).

Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotowała będąca ostatnia w zestawieniu Motowizja, której udział zmniejszył się o jedną trzecią do 0,004 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w zeszłym półroczu też zajął TVP Sport (awansujący z trzeciej lokaty), którego udział wyniósł 0,68 proc., po wzroście o 207,69 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełniają Eurosport 1 (0,35 proc.; - 11,48 proc.) i Polsat Sport (0,23 proc.; - 33,24 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu stracił Golf Channel Polska - było to teoretycznie 100 proc. (z 0,001 proc. do 0,000 proc. udziału).

grafika

W czerwcu 2018 roku pozycję bezkonkurencyjnego lidera oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach wiekowych zajął TVP Sport. W 4+ jego udział zwiększył się o 653,89 proc. do 2,91 proc., a w 16-49 - o 1321,83 proc. do 3,26 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą