Udział TVP Sport w lutym 2020 roku wyniósł 0,89 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 26,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugi był Eurosport 1, którego udział zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,12 proc. do poziomu 0,66 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik tej stacji w lutym br. wyniósł 0,33 proc. Zwiększył się o 30,16 proc.
14. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,025 proc. (po wzroście o 400 proc. - największym w zestawieniu), zajął kanał Fightklub.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-luty-2020-tvn24-rekord-polsat-news,7170737984108161a ##
Od września ub.r. w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca ub.r. Pierwsza z tych stacji w lutym br. zanotowała 0,016 proc. udziału, a druga - 0,005 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,72 proc., po spadku o 30,38 proc. - największym w zestawieniu.
Drugi był Eurosport 1 (0,41 proc.; - 11,38 proc.), a trzeci - Eleven Sports 1 (0,25 proc.; - 15,81 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 218,18 proc. do 0,04 proc., zanotował tutaj Polsat Sport News HD.












