Udział TVP Sport w październiku 2023 roku wyniósł 0,95 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 3,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugi był Polsat Sport. Udział stacji zmalał o 3,57 proc. do poziomu 0,81 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,25 proc. Zwiększył się o 13,64 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-pazdziernik-2023-polo-tv-lider,7169464850954369a ##
Najwięcej zyskała Motowizja, która awansowała z miejsca 15. na 13. Jego udział zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc.
Z kolei najwięcej straciły trzy stacje: Eleven Sports 1, Eleven Sports 2 i Extreme Sports - było to po 66,67 proc. do odpowiednio 0,10 proc., 0,02 proc. i 0,01 proc. udziału.

Rynek kanałów sportowych spadł o 6 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w październiku 2023 roku wyniósł 3 proc. Względem października 2022 roku spadek wyniósł 5,66 proc.
TVP Sport na czele także w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w październiku br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 0,74 proc. (wzrost o 13,85 proc.).
Wiceliderem był Polsat Sport (0,42 proc.; - 10,64 proc.). Podium uzupełnia Canal+ Sport (0,20 proc.; - 25,93 proc.), który wyprzedził Eleven Sports 1 (0,16 proc.; - 65,22 proc.).
W tym ujęciu również największy wzrost zanotowała Motowizja - o 500 proc. do 0,06 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Eleven Sports 2 (77,78 proc. do 0,02 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-tv-republika,7169465562166913a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 1,13 proc. (spadek o 15,81 proc.).











