TVP Seriale nadal na czele kanałów filmowo-serialowych, ale stację dogania Stopklatka

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w lipcu 2021 roku utrzymały TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w lipcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 13,12 proc. do 1,61 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,43 proc., po wzroście o 22,84 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,55 proc. (w dół o 7,14 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-lider-kanal-informacyjny-duzy-spadek-tvp-info,7170141913503361a ##

Najwięcej zyskał Polsat Comedy Central Extra, który awansował z miejsca 14. na 10. Jego udział zwiększył się o 35,56 proc. do 0,32 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin, której wynik zmalał o 47,83 proc. do 0,02 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł na ostatnią lokatę.

Stabilny rynek kanałów filmowo-serialowych

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,51 proc. Względem lipca 2020 roku spadek wyniósł 1,70 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w lipcu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,83 proc., po spadku o 11,15 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,41 proc. udziału; do góry o 36,11 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,76 proc.; - 12,56 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 69,64 proc. do 0,10 proc., pochwalił się też mógł kanał Romance TV. W tym ujęciu najwięcej też stracił kanał AXN Spin - było to 73,85 proc. do 0,02 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,25 proc. (spadek o 2,83 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?