Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w sierpniu 2023 roku wyniósł 1,54 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 12,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,13 proc., po wzroście o 3,67 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,52 proc. (w dół o 10,34 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-tvn24-tvp-info-jak-odbierac-zasieg,7169486735620225a ##
Najwięcej zyskał FOX Comedy, który awansował z miejsca 24. na 20. Jego udział zwiększył się o 150 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej straciły stacje AXN White i AXN Spin - było to 50 proc. do odpowiednio 0,04 proc. i 0,01 proc. udziału.

Rynek kanałów filmowo-serialowych stopniał o 6 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji filmowo-serialowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,25 proc. Względem sierpnia 2022 roku spadek wyniósł 6,46 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 w sierpniu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,75 proc. (spadek o 14,22 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-liderem-programy-informacyjne-piotr-krasko-kto-oglada-wiadomosci,7169487379146369a ##
Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,02 proc. udziału; w dół o 5,56 proc.). Podium uzupełnia Comedy Central (0,75 proc.; + 20,97 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 162,50 proc. do 0,21 proc., też pochwalił się mógł FOX Comedy. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to teoretycznie 100 proc. do poniżej 0,01 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,42 proc. (spadek o 7,78 proc.).











