Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w styczniu 2023 roku wyniósł 1,43 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 13,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,15 proc., po spadku o 8 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,62 proc. (bez zmian).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-liderem-programow-informacyjnych-w-styczniu-kto-stracil-najwiecej,7169711464036481a ##
Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 21. Jego udział zwiększył się o 333,33 proc. do 0,13 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja AMC - było to 33,33 proc. do 0,14 proc. Kanał spadł z pozycji 17. na 19.

Rynek kanałów filmowo-serialowych spadł o 10 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,38 proc. Względem stycznia 2022 roku spadek wyniósł 9,50 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,66 proc. (wzrost o 1,84 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,06 proc. udziału; w dół o 9,40 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,68 proc.; - 17,07 proc.), który wyprzedził Polsat Film (0,55 proc.; - 37,50 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc. do 0,14 proc., pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 71,43 proc. do 0,02 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,35 proc. (spadek o 11,26 proc.).











