Rośnie przewaga TVN24 nad TVP Info, Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a największy spadek odnotowała stacja Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w sierpniu 2021 roku wyniósł 5,47 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,48 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,09 proc. (po spadku o 11,65 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W sierpniu br. kanał miał 1,96 proc. udziału, po spadku względem sierpnia 2020 roku o 7,47 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,05 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 1,60 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,52 proc. (w dół o 0,19 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, która zanotowała wzrost o 11,11 proc. do 0,02 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-sierpien-2021-tvp1-tvn-polsat-lider-hity,7170128253327489a ##

Największy udział (5,99 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 5,87 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 9,77 proc. do 5,14 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w sierpniu 2021 roku wyniósł 13,34 proc. Było to o 2,90 proc. mniej niż w sierpniu 2020 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49, Polsat News dogonił TVP Info

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,11 proc., po spadku o 14,29 proc.

Drugie miejsce utrzymało TVP Info. Stacja miała 1,78 proc. udziału, po spadku o 35,79 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,76 proc. (spadek o 14,71 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-ooh-out-of-home-viewing-ogladalnosc-telewizji-poza-domem-jak-jest-mierzona,7170144166066305a ##

Największy spadek - wynoszący 60 proc. do 0,006 proc. - odnotowała tutaj stacja Telewizja wPolsce.pl. Z kolei najwięcej zyskał kanał Biznes24 - było to 100 proc. do 0,006 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,42 proc. udziału, po spadku o 16,46 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,58 proc. udziału w rynku, po spadku o 21,16 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela