TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2019 roku, Polsat Play wiceliderem

W 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał Domo+. W grudniu ub.r. nowym liderem został Polsat Play, który odnotował rekordowe wyniki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2019 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do 2018 roku wynik zmniejszył się o 10,39 proc.

Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,05 proc. i wyniósł 0,562 proc.

Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,558 proc., zajęło HGTV. Wynik tego kanału wzrósł o 10,93 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-muzycznych-2019-rok-polo-tv-eska-tv_1 ##

Na 11. lokacie znalazł się kanał Active Family, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 75,76 proc. do 0,06 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Domo+, który w zestawieniu był siódmy. Jego wynik zmalał o 12,12 proc. do 0,12 proc.

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku też należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,88 proc., po spadku o 7,55 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,64 proc., zajął Polsat Play notujący wzrost o 22,74 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia kanał HGTV, notujący wynik na poziomie 0,62 proc. (bez zmian).

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział tego kanału zwiększył się o 84,75 proc. do 0,11 proc.

Największy spadek w tym ujęciu też odnotował kanał Domo+ (było to 20,47 proc. do 0,10 proc.).

grafika

Grupa komercyjna dla Polsatu Play

W grudniu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+ został Polsat Play, którego udział zwiększył się o 12,33 proc. do 0,73 proc. Z kolei w grupie 16-49 na pozycję lidera też awansował Polsat Play - jego wynik wyniósł 0,85 proc. (wzrost o 29,64 proc.).

W obu grupach Polsat Play odnotował miesięczne najlepsze wyniki w historii nadawania. Kanał w rankingach wyprzedził TVN Style (stacja ta w 4+ zanotowała spadek udziału o 19,63 proc. do 0,48 proc., a w 16-49 - o 12,93 proc. do 0,73 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online