Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2022 roku wyniósł 0,33 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 28,26 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,26 proc., po spadku o 21,21 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który awansował z piątej lokaty (do góry o 71,43 proc. do 0,12 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-filmowe-i-serialowe-i-polrocze-2022-tvp-seriale-lider,7169803890910849a ##
Z kolei najbardziej - o 50 proc. - spadł wynik Power TV (do 0,02 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 10. na 15. lokatę.

0,02 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.
Eska TV na czele w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w pierwszym półroczu 2022 roku liderem była Eska TV. Udział kanału, po spadku o 22,58 proc., wyniósł 0,48 proc.

Drugie było Polo TV, którego udział wyniósł 0,41 proc. (w dół o 31,67 proc.). Podium uzupełnia stacja Stars.tv, która awansowała z szóstej lokaty (+100 proc. do 0,22 proc.). Stars.tv ex aequo z Music Box Polska zanotowały największy wzrost w zestawieniu (wynik Music Box Polska również się zwiększył o 100 proc. do 0,02 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-sniadaniowe-ogladalnosc-i-polrocze-2022-dzien-dobry-tvn,7169803308172929a ##
Także na czele spadków znalazły się dwie stacje - Vox Music TV i Power TV. Ich wyniki zmalały o 50 proc. do odpowiednio 0,05 proc. i 0,04 proc.
W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,06 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce dziewiąte.

W czerwcu 2022 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w grupie 4+był kanał Polo TV. Jego udział zmniejszył się o 37,25 proc. do 0,32 proc. Z kolei w grupie komercyjnej na czele znalazła się Eska, która awansowała z drugiej lokaty - w dół o 21,21 proc. do 0,52 proc.
Dobre wyniki w zeszłym miesiącu osiągnął kanał Mixtape, który w 4+ miał 0,04 proc. udziału, a w 16-49 było to 0,11 proc.











