Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2023 roku wyniósł 0,35 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 2,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po spadku o 27,59 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (wzrost o 54,55 proc. do 0,17 proc.).
4Fun.TV z największym wzrostem
Z szóstego na czwarte miejsce awansował kanał 4Fun.TV (do góry o 85,71 proc. do 0,13 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-polsat-news-stracil-najwiecej,7169657097332865a ##
Z kolei najwięcej straciła stacja Music Box Polska - było to 100 proc. do poniżej 0,01 proc. udziału. Kanał zajął ostatnią lokatę.

Polo TV wyprzedziło Eskę TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu 2023 roku liderem było Polo TV, które wyprzedziło Eskę TV. Udział kanału, po spadku o 4,44 proc., wyniósł 0,43 proc.
Na drugą lokatę spadła Eska TV, której udział wyniósł 0,33 proc. (w dół o 37,74 proc. - największy spadek w zestawieniu). Podium uzupełnia kanał Stars.tv (+ 77,78 proc. do 0,32 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-liderem-programow-informacyjnych-teleexpress-stracil-355-tys-widzow,7169655462946433a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja 4Fun.TV (88,24 proc. do 0,32 proc.).











