Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2022 roku wyniósł 0,27 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 44,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,15 proc., po spadku o 48,28 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który miał 0,13 proc. udziału (bez zmian).
4Fun.TV z największym wzrostem
Czwarty był kanał 4Fun.TV, który awansował z szóstej lokaty (do góry o 42,86 proc. do 0,10 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-filmowe-serialowe-listopad-2022-co-ogladac,7169734154070145a ##
Z kolei najwięcej straciła stacja Nuta.TV - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z 11. na 16. lokatę.

0,03 proc. udziału Mixtape
0,03 proc. udziału zanotował kanał Mixtape (zajmujący w zestawieniu ósmą lokatę), który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.
Polo TV na czele również w 16-49, 4Fun.TV na drugim miejscu

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie 2022 roku liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 53,42 proc., wyniósł 0,34 proc.
Druga była stacja 4Fun.TV, której udział wyniósł 0,26 proc. (do góry o 73,33 proc.). Kanał awansował z piątej lokaty. Podium uzupełnia Eska TV, która spadła z miejsca drugiego (- 54,55 proc. do 0,25 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-lider-tvn24-tvp-info-listopad-news24-gdzie-ogladac ##
W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Music Box Polska (do góry o 200 proc. do 0,03 proc.). Z kolei najwięcej straciło Power TV (66,67 proc. do 0,03 proc.).
Kanał Mixtape w tej grupie miał 0,08 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce siódme.











