Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2023 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zwiększył się o 23,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 23,53 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (0,13 proc. udziału; -7,14 proc.).
Music Box Polska z największym wzrostem
Z 13. na 8. miejsce awansował kanał Music Box Polska (do góry o 100 proc. do 0,04 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-tv-republika,7169465562166913a ##
Z kolei najwięcej straciła stacja Nuta Gold - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał spadł na ostatnią lokatę.

Polo TV na czele w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku 2023 roku liderem także było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 58,82 proc., wyniósł 0,54 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,33 proc. (do góry o 17,86 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (- 6,67 proc. do 0,28 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-filmowe-i-serialowe-pazdziernik-2023,7169466499344513a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (66,67 proc. do 0,10 proc.). Z kolei na czele spadków znalazł się kanał MTV Polska (60 proc. do 0,02 proc.).











