Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2023 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zwiększył się o 10,34 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,24 proc., po wzroście o 50 proc.
Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (0,13 proc. udziału; bez zmian).
Music Box Polska z największym wzrostem
Z 17. na 12. miejsce awansował kanał Music Box Polska (do góry o 100 proc. do 0,02 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-sport-liderem-we-wrzesniu-motowizja-z-najwiekszym-wzrostem,7169475399645313a ##
Z kolei najwięcej straciła stacja Power TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał spadł na ostatnią lokatę.

Eska TV wyprzedziła Polo TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu 2023 roku nowym liderem została Eska TV, która wyprzedziła Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 67,86 proc., wyniósł 0,47 proc.
Na drugie miejsce spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,45 proc. (do góry o 32,35 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (+ 9,38 proc. do 0,35 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-seriale-na-czele-kanalow-filmowo-serialowych-fox-comedy-zyskal-najwiecej,7169475649632385a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (200 proc. do 0,06 proc.). Z kolei na czele spadków znalazł się kanał Power TV (33,33 proc. do 0,02 proc.).











