Udział TVP Sport w 2022 roku wyniósł 1,11 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 1,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Eurosport 1 wyprzedził Polsat Sport
Drugi był Eurosport 1, który wyprzedził Polsat Sport. Udział stacji poszedł do góry o 3,23 proc. do poziomu 0,64 proc.
Wynik Polsatu Sport w zeszłym roku wyniósł 0,59 proc. Zwiększył się o 15,69 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-filmowe-serialowe-2022-rok-lista-kanalow,7169721142851713a ##
Ósme miejsce zajął Canal+ Sport 5 (do 4 kwietnia ub.r. stacja nadawała pod marką nSport+), którego udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 28,57 proc. do 0,09 proc.

Z kolei największy spadek odnotował Extreme Sports, którego wynik zmniejszył się o 50 proc. do 0,02 proc.
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 9 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w 2022 roku wyniósł 3,30 proc. Względem 2021 roku wzrost wyniósł 8,55 proc.

TVP Sport na czele również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w ub.r. także zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,94 proc. (bez zmian).
Drugi był Eurosport 1 (0,35 proc.; - 5,41 proc.). Taki sam wynik miał także Polsat Sport (również 0,35 proc.; + 6,06 proc.), który awansował z miejsca trzeciego.
Również i w tym ujęciu największy wzrost zanotował Canal+ Sport 5 - o 25 proc. do 0,10 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj Polsat Sport Fight (33,33 proc. do 0,02 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-2022-rok-polo-tv-eska-tv-lider,7169721584879745a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 2,55 proc. (wzrost o 2,82 proc.).

W grudniu 2022 roku liderem oglądalności wśród kanałów sportowych także był TVP Sport, którego udział w 4+ zwiększył się o 200 proc. do 1,74 proc., a w 16-49 - o 302,38 proc. do 1,69 proc.











