Średnia widownia pierwszych trzech odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 do 21 listopada 2020 roku wyniosła 1,49 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 10,08 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w soboty o godz. 20.00.
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

Nadawany w poprzednich tygodniach w tym samym paśmie program „Ameryka da się lubić” oglądało 1,15 mln osób, co przełożyło się na 8,45 proc. udziału w 4+, 5,71 proc. w 16-49 oraz 6,09 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Druga w tym czasie jest TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,75 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 8,04 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,59 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest druga.

W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-anything-goes-ale-jazda-tvp2-nowy-program,7170461771486849a ##











