Średnia widownia trzech pierwszych odcinków czternastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 29 lutego do 21 marca br.) wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 11,80 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się trzeci odcinek - zgromadził przed telewizorami 2,05 mln oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-trzeci-sezon-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170732179347073a ##
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa 14” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 9,95 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Polsat (6,61 proc.) oraz TVN (6,14 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka zajmuje miejsce trzecie, a w 16-59 - drugie.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/8-wspanialych-joke-show-ogladalnosc-tvp1-polsat-debiuty,7170730379761793a ##











